CINE A ALES GUSTUL PEPSI

57%

dintre fanii muzicii

60%

dintre iubitorii de shopping

65%

dintre pasionatii de going out

57%

dintre indragostitii de mare

65%

dintre pasionatii de street food

Afirmații bazate pe rezultatele testului de gust organizat cu privire la băuturile de tip cola, in cadrul campaniei publicitare Marea Provocare Pepsi, in perioada iunie 2017 – septembrie 2017 la care au participat 107,874 persoane cu vârsta peste 18 ani. Categoriile de mai sus reprezintă: (1) fanii muzicii – participanți la concertele unde au avut loc activări în cadrul Campaniei; (2) iubitorii de shopping – persoanele care au participat la Campanie in malluri sau centre comerciale; (3) pasionații de going out - persoanele care au participat la Campanie in parcuri si spații publice în aer liber; (4) îndrăgostiții de mare - persoanele care au participat la Campanie la activările de pe litoral; (5) pasionații de street food - persoanele care au participat la Campanie in cadrul festivalurilor de street food. Locațiile unde au avut loc activările sunt disponibile pe www.pepsi.ro. Exista posibilitatea ca aceeași persoană să fi participat la mai multe activări în cadrul Campaniei și, prin urmare, să fie inclusă în mai multe dintre categoriile de mai sus.